Monday 9 June 2014

Untuk Awak


Apa khabar? Lama dah tak bercerita.. Actually, entry kali ni bukan nak bercerita tapi hanya saja.. Just untuk memperingati sahaja... Kalau tak suka, jangan baca. Kalau rasa nak baca, baca sampai habis. And terima kasih kepada yang sudi membaca...
 
# Surat ini untuk awak..
-------------------------------------------------------------------------------------------
 
 Assalamualaikum *KAWAN*
 
Apa khabar? Saya harap awak sihat selalu.. Dah lama kita tak berborak kan? Surat kali ni pun entah bila awak akan baca kan tapi saya tetap nak tulis jugak.. Dah genap 2tahun kita berkawan. Macam-macam benda yang berlaku dalam 2tahun ni kan? Ada yang sedih dan ada jugak yang gembira.. Hubungan persahabatan kita lawak kan..? 
 
Apa-apa pun Selamat Hari Lahir.. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. Moga bahagia dunia akhirat.. Amin~~ Jangan pernah lupakan saya taw.. Even kita semakin kurang contact awak jangan lupakan saya.. hihihi.. Tak malu mintak orang ingat kita.. hahahaha.. Tak pe, bukan selalu pun kan..? Saya harap awak akan selalu jadi sahabat saya and menjadi penasihat terhebat saya.. hihihi (^_^)
 
 

TQ sBb BcE , LiKe oR cOmMeNt

www.tips-fb.com

0 meluah kan perasaan: