Wednesday 1 January 2014

Akan Datang


Apa khabar semua?? Alhamdulillah..Dah masuk tahun 2014.. Alhamdulillah jugak sebab aku masih bernafas dimuka bumi Allah ni.. Bersyukur sangat-sangat.. Hidup mati kita bukan kita tahu pun, entah esok lusa kita dah dibacakan talkin.. Walau macam mana susah senang kita dimuka bumi Allah ni akhir sekali mesti duduk dalam sebuah lubang sedalam tujuh kaki dan hanya ditemani kegelapan dan tiga perkara. Bermuhasabahlah diri kita.

Tahun lepas merupakan tahun usaha aku untuk penentuan hala tuju aku. Macam-macam berlaku.. Bahagia, sedih, perit, semua ada.. Dah macam 7eleven je.. Tapi itulah menjadikan aku seorang yang tabah menghadapi ujian Allah. Meskipun kadang-kala aku melatah tapi ada yang menyokong aku menghadapi semua ini.. Akhirnya aku habis jugak perjuangan aku dibangku sekolah. Berakhir dengan SPM.. Horeiii...

Habis sahaja SPM, aku jugak kehilangan 'kawan' yang aku sayang. Moga kau bahagia wahai 'kawan'. Aku berdoa agar kau bahagia dan jangan lupakan aku ye.. Selamat Tahun Baru untuk awak..~NIFFAN~

Semoga Rosliyani Shafiqa menjadi seorang yang lebih kuat dan tabah menghadapi ujian yang Maha Esa.



TQ sBb BcE , LiKe oR cOmMeNt

www.tips-fb.com

0 meluah kan perasaan: